hmm..sdehnye skrang ney.ade orang tlah mncemarkan nme aku. orang yang tak penah diduga, yang akan buad aku mcamtuu. klau nak kutuk aku pon, tk pyahlaa smpai ckap 'mkcik'.
tolonglaa, macam ar suare die tuu merdu sngat.e'eleh,da mluat dngan suara siti kunon.mcam arr bley buat suare mcam siti. ce nyanyi skit. BUKTIKAN yang suare kmu sdap lbih daripade siti.

kalau orang ckap kmu mcamtuu, msti sket aty kan.jangan nak aibkan orang laa.plezz ar, be profesional laa. sbgai pemimpin kite haruslaa menunjukkan perangai dan sikap yang baik kpada pngikut-pngikut kmu.

haisyhh,sape sape tolonglaa bagi aku rase tak BENGANG pade orang yang aku mksudkan neyy.aku rase macam orang yang dihina. dah laa dihina, difitnah pulak tuu.orang tuu ckap,aku takde jumpe die.padahal aku ade depan mate die dngan dua orang kawan aku lagi.pastu, die cakap " saya tak suke dngan orang yang mcm tuu. " kamu ingat sume orang suke ker dngan sikap pngajar yg macam tuu skali.

"SAYA TAK KAN LUPE KAN APE YANG DAH KMU BUAT PADE SAYA"