pastinye mnarik !

ahahah =.= ,belum cite pon aku dah gela. blom cite lagi ny.meh sini aku na habak.pada waktu science tadi, telah terjadi satu peristiwa yang menarik di hati satu kelas 4pts termasuk Puan Zainab. -,- tak best laa gune bhase baku.aku cite terus jelaa yep.mase puan zainab masuk kelas tuk subject Science, die ade bagi kertas latihan and disuruhnye ktorang buat and then tampal kat buku nota science.ktorang pon kelam kabut laa buat kan. aku duduk kat sebelah Famiera time tuu.Amir pulak, duk kat depan aku.

Amir laa yang buat kelas tuu kecoh gara-gara aku and famiera.mase amir pegi jumpe cikgu kat depan, kertas latihan die tuu melayang dengan senang hatinye,sampai laa ke lantai.famiera yang mule-mule nmpak kertas tuu then die suruh aku amek and sorokkan pade amir.mse tuu pulak mata bawang yang tajam tuu da nmpak yang aku amek krtas tuu.aku pon bersubahat laa dngan bawang.naseb baek die tak pecahkan tmbelang.kalu tk nahas die aku ngan famiera kejekan.

lame ktorang tunggu,akhirnye amir balek jugak kat tmpat die.kitorang pon ape lagi, buat muke tak bersalah laa.amir smpai jer kat tmpat die, die terus jerit-jerit tanye pasal kertas yang ade kat aku mse tuu.macam orang gile die cari kertas tuu.cikgu da offer kertas baru da kat die, tapi brlagak tkmau amek laa tuu.die cakap penat nak tulis balek, padahal bukan karangan pon. saje mngade-ngade bkan ape.

dalam 10minit ar kitorang maen sorok-sorok kertas ney.famiera da sedey tngok muke amir yang geram tuu.akhirnye, amir menyerah tuk amek kertas kat cikgu ngan muke tk puas atinye.dlam perjalanan die nak ke tmpat asalnye,aku dngan fmiera pon ape agi, bagi n jerit BANG BANG BOOM..ahahhh. ^_^

time tuu kalau korang tngok muke amir, seyes muke tak puas aty, na mara, kecewa.sumenye ade ar.ktorang satu kelas tergelak kan amir atau name glarannye 'am tiger' ituu. hmm..dngn gelagat amir tuu yang telah mmbuatkan puan zainab yag susah nak snyum tuu, akhirnye snyum dngan snang aty. thanks to amir,Jyha and famiera. >.<

Hope Puan Zainab akan sentiasa senyum. !